Oprettelse som ny bruger

For oprettelse som ny bruger, udfyld og send nedenstående formular.

Oplysninger om virksomheden:

Virksomhed *
Adresse *
Postnr *        By *
Telefon *
E-mail *
CVR-nr *
Evt. nuvær. virksomhedslogin
 

Oplysninger om brugere:

Fulde Navn 1 *
Brugernavn 1 (initialer) *
Email 1 (Ifm. glemt login) *
Fulde Navn 2
Brugernavn 2 (initialer)
Email 1 (Ifm. glemt login) *
Fulde Navn 3
Brugernavn 3 (initialer)
Email 1 (Ifm. glemt login) *
Kommentar

    

Felter markeret med * skal udfyldes
Brugernavn skal anvendes ved login i WebGT.

Bemærk: Når vejmyndigheden har behandlet ansøgningen, sendes der en servicebesked til den e-mail adresse I angiver i formularen. Afsender vil altid optræde med teksten “WebGT servicemeddelse”.

Er der mange brugere der skal benytte systemet, anbefales det at oprette en postkasse i jeres mail-system, hvor alle mails fra WebGT sendes til. Til den nye postkasse gives der adgang til de personer, der er oprettet på WebGT. I praksis er det jeres IT-folk eller systemadministrator, der kan oprette postkassen.

Hvis I ikke opretter en postkasse, hindrer det ikke brugerne i at logge på WebGT og se, om der er kommet svar fra vejmyndigheden, det er blot servicebeskeden der kun kan ses på den angivne e-mail adresse.